Wszystko o Rometach i innych...!
Wszystko o Rometach i innych...!
Napisz odpowiedź
Forum Wszystko o Rometach i innych...! Strona Główna
»
Pomoc!!
» Napisz odpowiedź
Napisz odpowiedź
Użytkownik:
Temat:
Treść wiadomości:
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje:
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
$1
Kod potwierdzający:
$3
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Arczi
Wysłany: Pią 11:57, 23 Gru 2005 Temat postu: Regulacha Gaźnika
Regulacja Gaźnika:
Gaźnika reguluje się na dostatecznie rozgrzanym silniku. Przed przystąpieniem do regulacji gaźnika należy się upewnić, czy do cylindra nie napływa tzw. "fałszywe" powietrze przez nieszczelności lub przez obluzowaną świecę, gdyż przeprowadzona w tym przypadku regulacja nie da pożądanego skutku. Obroty biegu jałowego silnika (również przy dostatecznie nagrzanym silniku) reguluje się za pomocą śruby przepustnicy i śruby biegu jałowego. Regulację przeprowadza się w następujący sposób:
1.Srubę biegu jałowego dokręca się do oporu, zmniejszając w ten sposób do minimum dopływ powietrza. 2.Silnik uruchamia się przy otwartej przepustnicy, a następnie przymyka się ją (za pomocą śruby przepustnicy) stopniowo, aż do chwili, w której nastąpią zakłócenia w pracy silnika.
3.Należy wtedy powoli odkręcać śrubę biegu jałowego do czasu aż wyrówna się praca silnika.
4.Następnie przymykać przepustnicę.
5.Gdy w pracy silnika następują nowe zakłócenia, odkręca się znowu śrubę biegu jałowego i postępuje się w ten sam sposób tak długo, aż się uzyska równomierną pracę silnika przy odpowiednio małej prędkości obrotowej. Chcąc zwiększyć moc silnika musimy dać bogatszą mieszankę, co uzyskamy przez pociągnięcie do góry iglicy przepustnicy. Otwór przelotowy w dyszy głównej paliwa jest kalibrowany z dużą dokładnością i dlatego nie wolno go rozwiercać ani zaklepywać dla zmiany średnicy. Jeżeli chcemy zmienić stosunek mieszanki przy średniej prędkości obrotowej, musimy przesunąć zapinkę na iglicy przepustnicy w inne położenie. W celu wzbogacenia mieszanki podciągamy iglicę przepustnicy do góry i odwrotnie dla zubożenia mieszanki opuszczamy iglicę niżej. Położenie iglicy należy zmieniać, przesuwając ją najwyżej o jeden rowek, po czym należy sprawdzić pracę silnika podczas jazdy. Ważną rzeczą jest przestrzeganie szczelnego połączenia między gaźnikiem i filtrem.
Forum Wszystko o Rometach i innych...! Strona Główna
»
Pomoc!!
» Napisz odpowiedź
Skocz do:
Wybierz forum
Start
----------------
REGULAMIN FORUM!!
Problemy dotyczące forum.
Pretęsje i pomysły...
Motorowery...
----------------
Tuning Mechaniczny
Tuning optyczny
Pomoc!!
Remąty
Wasze maszyny...
Wasze pytania co do prawa...
Patęty
Ogólne...
Naprawa
Ciekawostki...
Skutery
----------------
Naprawa...
Tuning
Problemy
Wasze maszyny...
Powyżej 50cm3...!
----------------
Ogulnie o motocyklach
Zloty, itp.
----------------
Zloty, inprezy, kluby,...
Inne...
----------------
Humor
Ogłoszenia
Wasze WWW
Historie Waszych motorków
Off-ToPiC
Giełda
----------------
Kupię...
Zamienię...
Sprzedam...
Oddam...
Inne kupię
Porady związane z kupnem i sprzedażą...
Shoutbox
----------------
SHOUTbox
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2002 phpBB Group ::
FI Theme
Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Regulamin